stc group
vr training.

Een VR operator maintenance en safety training.

stc vr training.

klant: stc group

datum: december 2015

opdracht

Voor STC Brielle kregen wij de opdracht om studenten het werkveld van de olie en gasindustrie te laten ervaren en te laten werken in de omgeving waar ze voor worden opgeleid binnen de STC Group. De studenten zijn nog niet gediplomeerd en vaak jonger dan 18 jaar. Waardoor ze nog geen kijkje mogen nemen in het werkveld.

Als oplossing heeft Goldviz voor STC Brielle een virtual reality training ontwikkeld waar de studenten spelenderwijs kunnen leren hoe een centrifugaalpomp systeem werkt. Met een vr bril of als serious game krijgen de studenten verschillende scenario’s voorgeschoteld. Fouten maken mag. Hiermee leren ze wat er fout gaat als ze het niet goed doen en hoe ze het moeten oplossen. Ook wordt er gewerkt op hoge hoogte, om te kijken of ze geen hoogtevrees hebben. En dat allemaal met veiligheid en het op de juiste manier gebruiken van de persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) hoog in het vaandel.

Met deze virtual reality training voor STC Brielle worden de studenten beter voorbereid op het werken in het werkveld van de olie en gasindustrie. Ze krijgen beter inzicht of het werk wel bij ze past. Het trainen in virtual reality is goedkoper, leuker, veiliger, sneller en effectiever dan traditionele trainingen.

ervaar. virtual reality

studenten beter voorbereid op het werkveld.

een besparing op dure trainingsproducten en transport kosten.

Goedkoper, Leuker, Veiliger en effectiever trainen.

innovatief beeld voor stc en sterkere contacten met leveranciers en afnemers van studenten.

klanten liefde.

ook voor goldviz was deze toepassing met robots en grijpers helemaal nieuw. ondanks de grote uitdagingen zijn er nooit concessies gedaan en zijn ze niet gestopt voordat iedereen, maar vooral ook goldviz, tevreden was!

Jeroen van den Heuvel, Eigenaar bij ZVS Techniek BV.

klanten liefde.

we hebben onlangs gebruik mogen maken van jullie vr. Ik kan jullie vertellen dat het een groot succes was! het trok veel klanten aan, die daarna bleven om meer van onze oplossing te horen. Helemaal super!

Mark Wassenaar, Business Development Manager bij Philips Healthcare.

klanten liefde.

wat een talent en super fijne samenwerking. met de digital twin heeft goldviz voor een flinke besparing gezorgd.

Max Minder, Eigenaar bij Max Groep.

wil je meer weten over dit project?

Hallo ik ben en ik werk voor .

Je kunt contact opnemen via . ik zou het graag

met jullie hebben over .

één digitale kopie. vele oplossingen