ridder groep
vr inspirience.

Een VR Experience voor sales marketing en trainingen.

naar jouw inspirience.

klant: ridder groep

datum: december 2015

opdracht

Van de Ridder Groep kregen wij de opdracht creëer een digitale verkoop en marketing omgeving waar alle producten van Ridder interactief en werkend in te vinden zijn.

Als oplossing hebben wij een interactieve digitale kopie (digital twin) van een tuinbouwkas gemaakt. Waar je met de 5 product categorieën van Ridder kunt spelen en de informatie bij elk product kunt ophalen. Een inspirience center die te bekijken is als een interactieve presentatie op ieder beeldscherm, touchscreen en in virtual reality.

Met als resultaat:

ervaar. virtual reality

de ultieme digitale showroom die je gemakkelijk overal mee naartoe neemt.

een besparing op dure demo productie en transport kosten.

visueel in 1 keer duidelijk wat het product doet en hoe het werkt.

digitaal kennis delen in meerdere talen.

klanten liefde.

ook voor goldviz was deze toepassing met robots en grijpers helemaal nieuw. ondanks de grote uitdagingen zijn er nooit concessies gedaan en zijn ze niet gestopt voordat iedereen, maar vooral ook goldviz, tevreden was!

Jeroen van den Heuvel, Eigenaar bij ZVS Techniek BV.

klanten liefde.

wat een talent en super fijne samenwerking. met de digital twin heeft goldviz voor een flinke besparing gezorgd.

Max Minder, Eigenaar bij Max Groep.

klanten liefde.

we hebben onlangs gebruik mogen maken van jullie vr. Ik kan jullie vertellen dat het een groot succes was! het trok veel klanten aan, die daarna bleven om meer van onze oplossing te horen. Helemaal super!

Mark Wassenaar, Business Development Manager bij Philips Healthcare.

wil je meer weten over dit project?

Hallo ik ben en ik werk voor .

Je kunt contact opnemen via . ik zou het graag

met jullie hebben over .

één digitale kopie. vele oplossingen